Prekė: EX10011825
|Modelis: RC-SOQ3
Pristatymas apytiksliai gegužės 3 d., penktadienis
Remiantis 9 apžvalgomis
produktas puikus, man tikrai geras darbas.
Sveiki, rekomenduoju šią orkaitę, naudoju kelis mėnesius, puikus prietaisas
Krosnelė pagaminta kokybiškai, paprasta ir maloni naudoti. Jutiklinė kilimėlis yra gražus ir paprastas naudoti, reaguoja į lengvus prisilietimus ir turi programas, kurios palengvina naudojimą. Vandens bakelis nedidelis, bet jo užtenka ilgam gaminimui ir daug kartų. Tyliai veikia pagal signalus, vandenį surenka apačioje ir užtenka dviem bakams. Mini konvekcinė krosnelė gali būti silpna, bet ji puikiai atlieka savo darbą. Rekomenduoju, kaina gera ir prekė gera
Man patinka orkaitė, gera kokybė ir gera išvaizda
Garinę orkaitę pirkau pernai iš Expondo GmbH, kuri atrodė kokybiška ir ne visai pigi. Turiu pasakyti vieną dalyką: kol veikia orkaitė, tai puikus dalykas – deja, džiaugsmas truko neilgai: vos po 5 mėnesių prietaisas pasidavė (trumpasis jungimas). Taigi kreipiausi dėl remonto, prietaisas buvo paimtas, suremontuotas ir per 3 savaites aš jį atgavau. Bloga staigmena įvyko išpakuojant: kai nuėmiau paskutinius burbulinės plėvelės sluoksnius, stiklinis orkaitės durelių įdėklas buvo priešais mane tūkstančiais mažyčių stiklo šukių! Matyt prietaisas nukrito ant grindų, ar transportuojant, ar remonto skyriuje, nežinau. Sužinojau, kad siuntų paslaugų teikėjui apie žalą turi pranešti ne aš, o siuntėjas (Expondo). Tačiau Expondo tuo nesidomėjo. Iš pradžių buvo keletas kūrybingų ir nesąmoningų pasiūlymų: atsiųs man naujas duris, kurias vėliau galėčiau pats sumontuoti (labas??? Smulkios stiklo šukės net buvo prasiskverbusios pro angas į įrenginio vidų!) Aš naudoju stambiagabaritį ((taip pat labai sunkus 18 kg), atnešu įrenginį į siuntų parduotuvę. Abiejų atsisakiau, bet galiausiai aparatas buvo paimtas tolimesniam remontui (Nr. 2). Šį kartą tai užtruko gana ilgai. Paklausus jie pasakė, kad remonto skyrius nežino, ką daryti (sveiki?? El. paštu jau buvau išsiuntęs išsamų žalos aprašymą, o mano atspausdintas žalos aprašymas su atspausdintomis nuotraukomis taip pat buvo įtrauktas į paketą!). Po dviejų savaičių reikalai tapo dar keistesni: įrenginys dabar buvo suremontuotas, tačiau sistemoje proceso nepavyko rasti. Prireikė dar kelių el. laiškų, kol įrenginys pagaliau grįžo iš 2 remonto. Taip, stiklinės durys buvo pakeistos, BET: Prietaisas atėjo – antrą kartą! – gerokai prastesnės būklės nei prieš remontą: Pirmiausia pastebėjome, kad vandens surinkimo padėklas buvo ilgai įskilęs ir nulūžo kampas. Be to, jis nebeužsidarė tinkamai, nes kliudė garų išleidimo antgalis, kuris tikriausiai buvo sumontuotas neteisingai. Dabar kairėje kabėjo sulūžęs vandens surinkimo padėklas. Be to, visos keturios kojos buvo pritvirtintos taip kreivai ir kreivai, kad visas prietaisas apsivertė (priekinės kojos beveik nebeliečia grindų). (anksčiau visiškai nepažeista) pagrindo plokštė buvo pakeista sena ir visiškai įlenkta pagrindo plokšte (trys skaidrūs ir dideli įlenkimai). Apskritai: vietoj remonto – turto sugadinimas! Visas šis scenarijus užsitęsė jau 3 mėnesius (!) Po šių dviejų nesėkmingų remonto darbų (jei paskutiniu atveju galima kalbėti apie remontą!) pareikalavau grąžinti pirkimo kainą. Vėlgi, iš pradžių man pasakė, kad aš pats atsiųsiu įrenginį, kad patikrins remonto skyriuje ir tada atsiųs išlaidų sąmatą (Labas??? Dėl žalos, kurią šį kartą puikiai padarė Expondo technikai? ??). Prireikė dar kelių energingų laiškų, kol įrenginys pagaliau buvo paimtas (trečią kartą!). Tada buvo begalė „diskusijų“ el. paštu su įvairiais (nuolat besikeičiančiais) tarnautojais, kol (po 3,5 mėnesio be orkaitės!) man pagaliau buvo grąžinta pirkimo kaina – bet atskaičiavus nedidelę premiją, kurią gavau už visas vargas. . IŠVADA: Džiaugiuosi, kad bent jau atgaunu pinigus ir nebereikia naudotis Expondo "remonto" paslauga... Garinę orkaitę pirkau pernai iš Expondo, kuri atrodė kokybiška ir ne visai pigiai arba GmbH nusipirkau. Turiu pasakyti vieną dalyką: kol veikia orkaitė, tai puikus dalykas – deja, džiaugsmas truko neilgai: vos po 5 mėnesių prietaisas pasidavė (trumpasis jungimas). Taigi kreipiausi dėl remonto, prietaisas buvo paimtas, suremontuotas ir per 3 savaites aš jį atgavau. Bloga staigmena įvyko išpakuojant: kai nuėmiau paskutinius burbulinės plėvelės sluoksnius, stiklinis orkaitės durelių įdėklas buvo priešais mane tūkstančiais mažyčių stiklo šukių! Matyt prietaisas nukrito ant grindų, ar transportuojant, ar remonto skyriuje, nežinau. Sužinojau, kad siuntų paslaugų teikėjui apie žalą turi pranešti ne aš, o siuntėjas (Expondo). Tačiau Expondo tuo nesidomėjo. Iš pradžių buvo keletas kūrybingų ir nesąmoningų pasiūlymų: atsiųs man naujas duris, kurias vėliau galėčiau pats sumontuoti (labas??? Smulkios stiklo šukės net buvo prasiskverbusios pro angas į įrenginio vidų!) Aš naudoju stambiagabaritį ((taip pat labai sunkus 18 kg), atnešu įrenginį į siuntų parduotuvę. Abiejų atsisakiau, bet galiausiai aparatas buvo paimtas tolimesniam remontui (Nr. 2). Šį kartą tai užtruko gana ilgai. Paklausus jie pasakė, kad remonto skyrius nežino, ką daryti (sveiki?? El. paštu jau buvau išsiuntęs išsamų žalos aprašymą, o mano atspausdintas žalos aprašymas su atspausdintomis nuotraukomis taip pat buvo įtrauktas į paketą!). Po dviejų savaičių reikalai tapo dar keistesni: įrenginys dabar buvo suremontuotas, tačiau sistemoje proceso nepavyko rasti. Prireikė dar kelių el. laiškų, kol įrenginys pagaliau grįžo iš 2 remonto. Taip, stiklinės durys buvo pakeistos, BET: Prietaisas atėjo – antrą kartą! – gerokai prastesnės būklės nei prieš remontą: Pirmiausia pastebėjome, kad vandens surinkimo padėklas buvo ilgai įskilęs ir nulūžo kampas. Be to, jis nebeužsidarė tinkamai, nes kliudė garų išleidimo antgalis, kuris tikriausiai buvo sumontuotas neteisingai. Dabar kairėje kabėjo sulūžęs vandens surinkimo padėklas. Be to, visos keturios kojos buvo pritvirtintos taip kreivai ir kreivai, kad visas prietaisas apsivertė (priekinės kojos beveik nebeliečia grindų). (anksčiau visiškai nepažeista) pagrindo plokštė buvo pakeista sena ir visiškai įlenkta pagrindo plokšte (trys skaidrūs ir dideli įlenkimai). Apskritai: vietoj remonto – turto sugadinimas! Visas šis scenarijus užsitęsė jau 3 mėnesius (!) Po šių dviejų nesėkmingų remonto darbų (jei paskutiniu atveju galima kalbėti apie remontą!) pareikalavau grąžinti pirkimo kainą. Vėlgi, iš pradžių man pasakė, kad aš pats atsiųsiu įrenginį, kad patikrins remonto skyriuje ir tada atsiųs išlaidų sąmatą (Labas??? Dėl žalos, kurią šį kartą puikiai padarė Expondo technikai? ??). Prireikė dar kelių energingų laiškų, kol įrenginys pagaliau buvo paimtas (trečią kartą!). Tada buvo begalė „diskusijų“ el. paštu su įvairiais (nuolat besikeičiančiais) tarnautojais, kol (po 3,5 mėnesio be orkaitės!) man pagaliau buvo grąžinta pirkimo kaina – bet atskaičiavus nedidelę premiją, kurią gavau už visas vargas. . IŠVADA: Džiaugiuosi, kad bent jau atgaunu pinigus ir nebereikia naudotis Expondo „remonto“ paslauga... Jokios žvaigždės iš manęs!
Atsakymas iš
produktas yra labai geras, tačiau trūksta paaiškinimo lapelio, kaip pradėti ir naudoti simbolius
Nusipirkau garlaivį duonai kepti ir daržovėms virti ir nenusivyliau. Lengva naudoti, o garintuvo funkcija veikia puikiai.
Neseniai užsisakiau kombinuotą garų orkaitę. Orkaitė yra labai gera, bet turiu didelę problemą su šia orkaite, kuri nustatymo metu nuolat skleidžia šiurkštų garsą. Paskambinau į garantinį aptarnavimą ir pranešiau apie šį nepatogumą ir jie paprašė atsiųsti vaizdo įrašą, ką ką tik padariau. Laukiu atsakymo. Žinokite, kai reguliuoju temperatūrą arba laiką, pyptelėjimas skamba nuolat. Nežinau, ar šis nenutrūkstamas šiurpus skambėjimo garsas, kai nustatau temperatūrą ir laiką, yra normalus ir ar įmanoma jį sumažinti ar neutralizuoti. Kartkartėmis prižiūriu vaiką ir šis „žiedas“ jį pažadina iš miego. Be to, turiu mažą šunį, kuriam išgirdus šį garsą ištinka panikos priepuoliai. Ką aš suprantu, nes man tai yra pakenčiama riba. Tikrai gaila 2 žvaigždučių, nes jei koregavimo metu nebūtų šios skambėjimo problemos, mielai būčiau skyręs 5 žvaigždutes.
Labai nepatogi ir silpna viryklė
Atsakymas iš
Turėdami daug patirties ir siekdami pasiūlyti puikią kokybę, kartu sutaupydami jūsų pinigus, mes kuriame savo stiprius, tvaraus dizaino prekės ženklus „Made in Germany“. Būdami daugiau nei 1 000 000 patenkintų klientų, nuolat kuriame naujus būdus, kaip asmeniškai įgyvendinti individualius norus ir reikalavimus.