Trustpilot
Išpardavimas
(9) Atsiliepimai

Garų krosnelė - 25 L - 2100 W - sidabrinė

329,00 € 349,00 €
Į kainą įskaičiuotas 21 % PVM.

Prekė: EX10011825

|

Modelis: RC-SOQ3

Garantuojama mažiausia kaina
Į kainą įskaičiuotas 21 % PVM.

Pristatymas apytiksliai gegužės 3 d., penktadienis
5% nuolaida , jei įsigysite bent 3 tokias pačias prekes 10% nuolaida , jei įsigysite bent 5 prekes!
Nustatyti kainą
Už prekę
Nuolaida
329,00 €
329,00 €
0%
937,65 €
312,55 €
5%
1 480,50 €
296,10 €
10%
Pagrindinės savybės
  • Sveika – švelnus kepimas ir virimas garuose
  • Lankstus – be kepimo garuose, kitos funkcijos apima konvekciją, grilį, atitirpinimą ir virimą
  • Karštas – tikslus kepimas iki 220 °C
  • Tikslus – naudokite laikmatį, kad tiksliai nustatytumėte kepimo laiką nuo 0 iki 180 min
  • Skaidrus – jutiklinis skydelis su LED ekranu, kad būtų lengva valdyti
Saugūs mokėjimo būdai
Pristatymo informacija
Grąžinimas ir garantija

PRODUKTO APRAŠYMAS

TECHNINĖ INFORMACIJA

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Įvertinimai ir atsiliepimai


4.1

Remiantis 9 apžvalgomis

Rūšiuoti pagal :

prieš 4 dienas Paskelbta Expondo United Kingdom

orkaitė visai puiki

produktas puikus, man tikrai geras darbas.

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 8 mėnesius Paskelbta Expondo Poland

Orkaitė puiki

Sveiki, rekomenduoju šią orkaitę, naudoju kelis mėnesius, puikus prietaisas

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 2 mėnesius Paskelbta Expondo Poland

Mini orkaitė

Krosnelė pagaminta kokybiškai, paprasta ir maloni naudoti. Jutiklinė kilimėlis yra gražus ir paprastas naudoti, reaguoja į lengvus prisilietimus ir turi programas, kurios palengvina naudojimą. Vandens bakelis nedidelis, bet jo užtenka ilgam gaminimui ir daug kartų. Tyliai veikia pagal signalus, vandenį surenka apačioje ir užtenka dviem bakams. Mini konvekcinė krosnelė gali būti silpna, bet ji puikiai atlieka savo darbą. Rekomenduoju, kaina gera ir prekė gera

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 7 mėnesius Paskelbta Expondo United Kingdom

geras produktas

Man patinka orkaitė, gera kokybė ir gera išvaizda

Rodyti originalią apžvalgą

praėjusiais metais Paskelbta Expondo Germany

5 mėn eksploatacijos, 3,5 mėn remonto

Garinę orkaitę pirkau pernai iš Expondo GmbH, kuri atrodė kokybiška ir ne visai pigi. Turiu pasakyti vieną dalyką: kol veikia orkaitė, tai puikus dalykas – deja, džiaugsmas truko neilgai: vos po 5 mėnesių prietaisas pasidavė (trumpasis jungimas). Taigi kreipiausi dėl remonto, prietaisas buvo paimtas, suremontuotas ir per 3 savaites aš jį atgavau. Bloga staigmena įvyko išpakuojant: kai nuėmiau paskutinius burbulinės plėvelės sluoksnius, stiklinis orkaitės durelių įdėklas buvo priešais mane tūkstančiais mažyčių stiklo šukių! Matyt prietaisas nukrito ant grindų, ar transportuojant, ar remonto skyriuje, nežinau. Sužinojau, kad siuntų paslaugų teikėjui apie žalą turi pranešti ne aš, o siuntėjas (Expondo). Tačiau Expondo tuo nesidomėjo. Iš pradžių buvo keletas kūrybingų ir nesąmoningų pasiūlymų: atsiųs man naujas duris, kurias vėliau galėčiau pats sumontuoti (labas??? Smulkios stiklo šukės net buvo prasiskverbusios pro angas į įrenginio vidų!) Aš naudoju stambiagabaritį ((taip pat labai sunkus 18 kg), atnešu įrenginį į siuntų parduotuvę. Abiejų atsisakiau, bet galiausiai aparatas buvo paimtas tolimesniam remontui (Nr. 2). Šį kartą tai užtruko gana ilgai. Paklausus jie pasakė, kad remonto skyrius nežino, ką daryti (sveiki?? El. paštu jau buvau išsiuntęs išsamų žalos aprašymą, o mano atspausdintas žalos aprašymas su atspausdintomis nuotraukomis taip pat buvo įtrauktas į paketą!). Po dviejų savaičių reikalai tapo dar keistesni: įrenginys dabar buvo suremontuotas, tačiau sistemoje proceso nepavyko rasti. Prireikė dar kelių el. laiškų, kol įrenginys pagaliau grįžo iš 2 remonto. Taip, stiklinės durys buvo pakeistos, BET: Prietaisas atėjo – antrą kartą! – gerokai prastesnės būklės nei prieš remontą: Pirmiausia pastebėjome, kad vandens surinkimo padėklas buvo ilgai įskilęs ir nulūžo kampas. Be to, jis nebeužsidarė tinkamai, nes kliudė garų išleidimo antgalis, kuris tikriausiai buvo sumontuotas neteisingai. Dabar kairėje kabėjo sulūžęs vandens surinkimo padėklas. Be to, visos keturios kojos buvo pritvirtintos taip kreivai ir kreivai, kad visas prietaisas apsivertė (priekinės kojos beveik nebeliečia grindų). (anksčiau visiškai nepažeista) pagrindo plokštė buvo pakeista sena ir visiškai įlenkta pagrindo plokšte (trys skaidrūs ir dideli įlenkimai). Apskritai: vietoj remonto – turto sugadinimas! Visas šis scenarijus užsitęsė jau 3 mėnesius (!) Po šių dviejų nesėkmingų remonto darbų (jei paskutiniu atveju galima kalbėti apie remontą!) pareikalavau grąžinti pirkimo kainą. Vėlgi, iš pradžių man pasakė, kad aš pats atsiųsiu įrenginį, kad patikrins remonto skyriuje ir tada atsiųs išlaidų sąmatą (Labas??? Dėl žalos, kurią šį kartą puikiai padarė Expondo technikai? ??). Prireikė dar kelių energingų laiškų, kol įrenginys pagaliau buvo paimtas (trečią kartą!). Tada buvo begalė „diskusijų“ el. paštu su įvairiais (nuolat besikeičiančiais) tarnautojais, kol (po 3,5 mėnesio be orkaitės!) man pagaliau buvo grąžinta pirkimo kaina – bet atskaičiavus nedidelę premiją, kurią gavau už visas vargas. . IŠVADA: Džiaugiuosi, kad bent jau atgaunu pinigus ir nebereikia naudotis Expondo "remonto" paslauga... Garinę orkaitę pirkau pernai iš Expondo, kuri atrodė kokybiška ir ne visai pigiai arba GmbH nusipirkau. Turiu pasakyti vieną dalyką: kol veikia orkaitė, tai puikus dalykas – deja, džiaugsmas truko neilgai: vos po 5 mėnesių prietaisas pasidavė (trumpasis jungimas). Taigi kreipiausi dėl remonto, prietaisas buvo paimtas, suremontuotas ir per 3 savaites aš jį atgavau. Bloga staigmena įvyko išpakuojant: kai nuėmiau paskutinius burbulinės plėvelės sluoksnius, stiklinis orkaitės durelių įdėklas buvo priešais mane tūkstančiais mažyčių stiklo šukių! Matyt prietaisas nukrito ant grindų, ar transportuojant, ar remonto skyriuje, nežinau. Sužinojau, kad siuntų paslaugų teikėjui apie žalą turi pranešti ne aš, o siuntėjas (Expondo). Tačiau Expondo tuo nesidomėjo. Iš pradžių buvo keletas kūrybingų ir nesąmoningų pasiūlymų: atsiųs man naujas duris, kurias vėliau galėčiau pats sumontuoti (labas??? Smulkios stiklo šukės net buvo prasiskverbusios pro angas į įrenginio vidų!) Aš naudoju stambiagabaritį ((taip pat labai sunkus 18 kg), atnešu įrenginį į siuntų parduotuvę. Abiejų atsisakiau, bet galiausiai aparatas buvo paimtas tolimesniam remontui (Nr. 2). Šį kartą tai užtruko gana ilgai. Paklausus jie pasakė, kad remonto skyrius nežino, ką daryti (sveiki?? El. paštu jau buvau išsiuntęs išsamų žalos aprašymą, o mano atspausdintas žalos aprašymas su atspausdintomis nuotraukomis taip pat buvo įtrauktas į paketą!). Po dviejų savaičių reikalai tapo dar keistesni: įrenginys dabar buvo suremontuotas, tačiau sistemoje proceso nepavyko rasti. Prireikė dar kelių el. laiškų, kol įrenginys pagaliau grįžo iš 2 remonto. Taip, stiklinės durys buvo pakeistos, BET: Prietaisas atėjo – antrą kartą! – gerokai prastesnės būklės nei prieš remontą: Pirmiausia pastebėjome, kad vandens surinkimo padėklas buvo ilgai įskilęs ir nulūžo kampas. Be to, jis nebeužsidarė tinkamai, nes kliudė garų išleidimo antgalis, kuris tikriausiai buvo sumontuotas neteisingai. Dabar kairėje kabėjo sulūžęs vandens surinkimo padėklas. Be to, visos keturios kojos buvo pritvirtintos taip kreivai ir kreivai, kad visas prietaisas apsivertė (priekinės kojos beveik nebeliečia grindų). (anksčiau visiškai nepažeista) pagrindo plokštė buvo pakeista sena ir visiškai įlenkta pagrindo plokšte (trys skaidrūs ir dideli įlenkimai). Apskritai: vietoj remonto – turto sugadinimas! Visas šis scenarijus užsitęsė jau 3 mėnesius (!) Po šių dviejų nesėkmingų remonto darbų (jei paskutiniu atveju galima kalbėti apie remontą!) pareikalavau grąžinti pirkimo kainą. Vėlgi, iš pradžių man pasakė, kad aš pats atsiųsiu įrenginį, kad patikrins remonto skyriuje ir tada atsiųs išlaidų sąmatą (Labas??? Dėl žalos, kurią šį kartą puikiai padarė Expondo technikai? ??). Prireikė dar kelių energingų laiškų, kol įrenginys pagaliau buvo paimtas (trečią kartą!). Tada buvo begalė „diskusijų“ el. paštu su įvairiais (nuolat besikeičiančiais) tarnautojais, kol (po 3,5 mėnesio be orkaitės!) man pagaliau buvo grąžinta pirkimo kaina – bet atskaičiavus nedidelę premiją, kurią gavau už visas vargas. . IŠVADA: Džiaugiuosi, kad bent jau atgaunu pinigus ir nebereikia naudotis Expondo „remonto“ paslauga... Jokios žvaigždės iš manęs!

Atsakymas iš

Dėkojame už jūsų atsiliepimus. Jūsų pranešimas ne tik padėjo išspręsti jūsų problemą. Tai taip pat padeda nuolat tobulinti mūsų paslaugas. Dabar žinome, kaip išvengti klaidų ateityje. Taigi labai ačiū – žinojome, kad galime tai padaryti kartu.
Rodyti originalią apžvalgą

praėjusiais metais Paskelbta ManoMano France

produktas yra labai geras, tačiau trūksta paaiškinimo lapelio, kaip pradėti ir naudoti simbolius

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 9 mėnesius Paskelbta Expondo Germany

puikiai tinka duonai kepti

Nusipirkau garlaivį duonai kepti ir daržovėms virti ir nenusivyliau. Lengva naudoti, o garintuvo funkcija veikia puikiai.

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 4 mėnesius Paskelbta Expondo France

Sūnus veržlus

Neseniai užsisakiau kombinuotą garų orkaitę. Orkaitė yra labai gera, bet turiu didelę problemą su šia orkaite, kuri nustatymo metu nuolat skleidžia šiurkštų garsą. Paskambinau į garantinį aptarnavimą ir pranešiau apie šį nepatogumą ir jie paprašė atsiųsti vaizdo įrašą, ką ką tik padariau. Laukiu atsakymo. Žinokite, kai reguliuoju temperatūrą arba laiką, pyptelėjimas skamba nuolat. Nežinau, ar šis nenutrūkstamas šiurpus skambėjimo garsas, kai nustatau temperatūrą ir laiką, yra normalus ir ar įmanoma jį sumažinti ar neutralizuoti. Kartkartėmis prižiūriu vaiką ir šis „žiedas“ jį pažadina iš miego. Be to, turiu mažą šunį, kuriam išgirdus šį garsą ištinka panikos priepuoliai. Ką aš suprantu, nes man tai yra pakenčiama riba. Tikrai gaila 2 žvaigždučių, nes jei koregavimo metu nebūtų šios skambėjimo problemos, mielai būčiau skyręs 5 žvaigždutes.

Rodyti originalią apžvalgą

praėjusiais metais Paskelbta Expondo Poland

2

Labai nepatogi ir silpna viryklė

Atsakymas iš

Sveiki, dėkojame, kad atkreipėte mūsų dėmesį į savo problemas, susijusias su garine orkaite. Atsiprašome už nepatogumus. Nedelsdami ėmėmės veiksmų, kad išspręstume jūsų susirūpinimą, ir pasiūlėme dalinį pinigų grąžinimą su galimybe pasilikti produktą arba grąžinti visas sumokėtas sumas, jei produktas buvo mums grąžintas. Jūsų atsiliepimai padės mums tobulėti, o jei galėsime jums padėti, praneškite mums

Jūs su mumis esate

tinkamose rankose!

Turėdami daug patirties ir siekdami pasiūlyti puikią kokybę, kartu sutaupydami jūsų pinigus, mes kuriame savo stiprius, tvaraus dizaino prekės ženklus „Made in Germany“. Būdami daugiau nei 1 000 000 patenkintų klientų, nuolat kuriame naujus būdus, kaip asmeniškai įgyvendinti individualius norus ir reikalavimus.

Pasitikėjimas ekspertais visame pasaulyje
daugiau nei 16 metų
elektroninės prekybos patirtis
4.3
parduotuvės įvertinimas "TrustPilot
3 MILIJONAI
žmonių pirko mūsų produktus