Trustpilot
Išpardavimas
(8) Atsiliepimai

Avarinis generatorius 3 fazių tylus dyzelinis su elektriniu paleidimu - 5500 W - 7 AG - 14,5 l bakas - 230/400 V

1 379,00 € 1 479,00 €
Į kainą įskaičiuotas 21 % PVM.

Prekė: EX10061192

|

Modelis: MSW-DG700

Garantuojama mažiausia kaina
Į kainą įskaičiuotas 21 % PVM.

Paruošta išsiuntimui!

Pristatymas apytiksliai gegužės 2 d., ketvirtadienis
5% nuolaida , jei įsigysite bent 3 tokias pačias prekes 10% nuolaida , jei įsigysite bent 5 prekes!
Nustatyti kainą
Už prekę
Nuolaida
1 379,00 €
1 379,00 €
0%
4 137,00 €
1 310,05 €
5%
6 895,00 €
1 241,10 €
10%
Pagrindinės savybės
  • Galingas — maksimali galia 5 000 W arba 5,5 kVA, 7 AG 4 taktų variklis
  • Praktiškas — galima naudoti statybvietėse ir vietose, kur nėra elektros jungties
  • Lankstus — vienu metu maitinkite įvairias mašinas iš trijų 400 V ir 2 x 230 V lizdų
  • Ilgaamžis — dėl aukštos kokybės medžiagų ir tvirtos konstrukcijos
  • Saugus — dėl efektyvaus aušinimo oru, apsaugos nuo perkrovos ir apsaugos klasės IP 23
Saugūs mokėjimo būdai
Pristatymo informacija
Grąžinimas ir garantija

PRODUKTO APRAŠYMAS

TECHNINĖ INFORMACIJA

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Įvertinimai ir atsiliepimai


4.6

Remiantis 8 apžvalgomis

Rūšiuoti pagal :

prieš 8 mėnesius Paskelbta Expondo Poland

Rekomenduoju generatorių!

Rekomenduoju generatorių, pirktą statyboms ir vėlesniam naudojimui viename name. Puikiai sekėsi varyti statybines mašinas. Pirmą mėnesį naudojau ne didesne kaip 50% apkrova, kad variklis veiktų geriau. Per šį laiką generatorius labai sklandžiai keitė galią ir paprastai greitai reagavo į didesnes apkrovas. Pirkti mane paskatino gera kaina ir daugybė teigiamų komentarų forume tema "kurį generatorių pasirinkti". Generatoriaus silpnoji vieta yra ta, kad sunku judėti, bet stacionariam generatoriui, manau, tai daugeliui problemų nebus. Instrukcijoje, esančioje žemiau esančiame komentare, gali būti daugiau informacijos, tačiau aš pradėjau įrenginį be jokių problemų ir nuo tada jį naudoju ir turiu pasakyti, kad įrenginys tikrai vertas 5+. Rekomenduoju prekę!

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 8 mėnesius Paskelbta Expondo Sweden

Išbandyk, turėk kaip rezervinę galią mūsų vasarnamyje, gerai atlaiko krovinius ir važiuoja tyliai. Vienintelis nusiskundimas buvo tas, kad jis neteisingai sukosi, bet tai buvo nesunkiai sutvarkyta, jei esate elektrikas.

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 2 mėnesius Paskelbta Expondo Sweden

Atsarginis generatorius

Veikia puikiai, įtraukta daugiau dalykų nei tikėjausi. Taip pat gerai supakuota. Išbandžiau jungtis su vila ir eksploatuoju viską, ko reikia šildymui, vandens tiekimui ir apšvietimui dingus elektrai

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 2 metus Paskelbta Expondo Germany

„Notstromaggregat“ dyzelinas - 4 400...

Neturiu informacijos apie garsumą. Ar jis nepralaidus garsui???

Atsakymas iš

Ačiū už nuomonę. Nuolat stengiamės tobulinti savo produktus ir paslaugas.
Rodyti originalią apžvalgą

prieš 2 metus Paskelbta Amazon Germany

TOP agregatas

Aš tuo labai džiaugiuosi

Rodyti originalią apžvalgą

praėjusiais metais Paskelbta Expondo Switzerland

Viskas gerai!

Komentarų nepateikta.

Atsakymas iš

Dėkojame už teigiamus ir naudingus atsiliepimus. Laukiame susitikimo. Iki greito pasimatymo ir geros dienos!
Rodyti originalią apžvalgą

prieš 2 metus Paskelbta Expondo Switzerland

Daro tai, ką turi daryti

Viena žvaigždutė minusas, nes nebuvo instrukcijų su nuotraukomis ir, pavyzdžiui, nebuvo informacijos kiek reikia pilti alyvos ir pan.

Rodyti originalią apžvalgą

prieš 2 metus Paskelbta Amazon Germany

Pirmas įspūdis

Generatorius buvo pristatytas praeitą penktadienį (7/30/21) tikrai geroje transportavimo dėžėje ir tikrai greitas už 150 kg gabalą. Savarankiškai pagamintas iš medžio kaip visiškai uždara dėžė su padėklu apačioje, skirta skruzdėliui transportuoti, kol kas gerai. Tada kitą pirmadienį „pagaliau surinkau“ mašiną. Volai turi būti pritvirtinti, nes prietaisas stovi ant ašių dėžėje, o tai logiška. Nepaisant to, pirmoji problema – kaip juos auginti? Yra pridedama naudojimo instrukcija (ji taip pat yra priekyje)... Bet joje yra tik įprastos saugos instrukcijos, na bent nuoroda į tikrą naudojimo vadovą. PDF atsisiuntimas viskas veikė ir, be saugos instrukcijų, taip pat yra keletas dokumentų ir instrukcijų. Deja, jis buvo itin negausus ir susidarė įspūdis, kad tai yra Google Translator aprašymas, o autorė tikrai nekalbėjo tikra vokiškai. Montavau ratus, bet deja "naudojimo instrukcijoje" rašo = 0 (ne, oi, bet nulis). Gerai, aš esu apmokytas metalo konstrukcijų meistras, pažiūrėjau, išpakavau priedus, supratau, sumontavau, pavyko ir viskas buvo. Taigi, jei nežinai, kaip tai padaryti, neturėsi problemų ;-) Kita dalis, kurią reikia įdiegti, yra starterio baterija (12, 280 A, visiškai gerai, sakyčiau). Kur jis yra, niekur nepasako, bet yra gerai veikiantis priežiūros liukas (tikrai, kol kas nepriekaištingai). Baterija yra už jos, sandariai supakuota į foliją ir priklijuota bei puikiai pritvirtinta savo laikiklyje. Išpakuokite, sujunkite polius (oi, įrankių maišelyje yra po 10 varžtų/veržlių), kaip ir sakiau, jei žinosite, kaip tai padaryti, tai bus gerai. Gerai, pagal "eksploatavimo instrukcijas" po bandomojo važiavimo alyva ir dyzelinas visiškai išleidžiami, tai logiška. Taip pat yra B jau paminėto priežiūros liuko nuotrauka (= naudojimo instrukcija), liukas atidarytas, matosi kas yra "viduje" ir aplink ryškiai raudoną matuoklį yra baltas apskritimas (tikrai galėjote išsaugoti kad kol čia ateis Tik tas, kuris, esant reikalui, gali susitvarkyti be B (nepagirdamas savęs)) ir kuris vėl ras ryškiai raudoną matuoklį be čiurlenimo... Gerai, alyvos kiekis, iš tikrųjų jis yra B, 1, 65 L, kas būtų pagalvojęs. Na, pamažu galėjote ir patys lašas po lašo išsiaiškinti, naudodami ryškiai raudoną matuoklį (1,65 L, smagiai su juo...), bet tik žinodami, ar matuoklį reikia uždėti tik matavimui, ar įsukti. , nes tai keičia poziciją. B apie tai nieko nesako... Na, modelis kartojasi, kas žino, kaip tai veikia, todėl čia yra patarimas. Jei pažiūrėsite į matuoklio padėtį ir... tiesiog žinokite, kaip tai padaryti, užpildykite, kol (idealiu atveju) beveik baigsis, prieš tai pastatykite prietaisą ant svarstyklių. Čia viską uždarykite, kitas žingsnis, įpilkite dyzelino. B sako, kad 14,5 l užtenka 7,5 valandos visu gazu, tai būtų gerai. Kur jis patenka, dabar tikrai aišku, jei nepastebite sunkvežimio degalų bako dangtelio (deja, neužrakinamas ir, žinoma, ne su vieno rakto sistema) (chromuotas ant ryškiai geltonos spalvos ir tiesiai viduryje (iš tikrųjų ne toks protingas)!!). Nuoroda B dalyje apie dyzelino linijos nuleidimą į įpurškimo siurblį buvo tikrai gera ir taip pat tikrai gera su labai geru aprašymu. Atsukite jungiamąją veržlę ant tiekimo linijos ir vėl uždarykite, kai nebeliks burbuliukų. Čia prilyginami terminai alyva ir dyzelinas, būkite atsargūs! B neatskleidžia, kur rasti minėtą motiną. Bet kaip jau minėjau, kiekvienas, kuris žino, kaip tai padaryti, tai išsiaiškins. Atvartų yra daugiau, tik juos reikia prisukti. Kadangi ieškome linijos nuo dyzelino iki įpurškimo siurblio, pirmas atsidarė sklendė viršuje. Mes dabar jau gerokai atsiliekame nuo B ir tik tie, kurie dabar žino, kaip kažkas panašaus atrodo, ko ieško, ras ir ras čia. Bet aš nenaudojau veržlės, tik norėjau sužinoti, ar moku tai padaryti ;-) Taigi dabar veikia greitai, dyzelinas, viskas važiuoja, droselis ištrauktas, pažiūrėsim, kas bus su dyzelinu... (ak, man tik pasirodė, kad B, kaip visada, nieko nesako apie "dusą" ir ar nesitikėjote išankstinio švytėjimo?). Pasuko raktelį, užvedė starterį ir viskas susidarė mechaniškai tvirtą tinkamai pastatytos mašinos įspūdį, vibravo, atėjo gyvybė, bet viskas jautėsi mechaniškai žaliame diapazone, tikrai gerai. Nenoriu pradėti, bet tą akimirką tiesiog kažką pagalvojau. Kas žino, kaip tai veikia, staiga pagalvojau (ar čia anksčiau taip sakiau, ane?) ir greitai vėl įdėjau droselį. O štai su keliais dūmų debesimis dyzelinas iškart prabyla ir tuoj sklandžiai važiuoja ir iškart nustoja rūkyti. Dar kartą iš karto susidaro įspūdis apie tvarkingai surinktą mašiną, kuri taip pat buvo tinkamai sukonstruota. Variklis dirba sklandžiai, be menkiausio foninio triukšmo. Pradedant eksploatuoti, aš taip pat radau pėdos svirtį, kuri atrodo iš korpuso toje pusėje, kuri yra priešingoje išmetimo vamzdyje, volo apačioje. Labai tvirtai atrodantis plokščio plieno gabalas perjungimo vartuose ir mes jį jau turėjome, jei žinosite, kaip tai veikia, sužinosite, rato stabdys, puiku! Po kelių minučių apkroviau įrenginį ir 2 kW diskinį pjūklą važiavo idealiai.Dyzelis buvo Nesvarbu ar pjūklas veikė ar ne, jis tiesiog atkakliai važiavo, nepakito variklio tono.Reziumė: Mechaniškai man susidarė įspūdis, kad įrenginį sukūrė žmonės, kurie žino, kaip sukurti tikrai geras mašinas. Kas yra susipažinęs su tokiomis mašinomis, tikriausiai smagiai praleis laiką, daiktas tikrai atrodo tvirtas ir sukonstruotas taip, kad jį tikrai būtų galima naudoti. Bet jei neturite patirties ir neturite mechaninio pagrindo, turėtumėte pagalvoti apie tai atidžiai.Ir aš iš tikrųjų tai parašiau, kad paslaugų teikėjas galėtų iš tikrųjų peržiūrėti dokumentaciją, kad ji atitiktų jo produktą.Atnaujinimas: nuo šiandien Ahr

Rodyti originalią apžvalgą

Jūs su mumis esate

tinkamose rankose!

Turėdami daug patirties ir siekdami pasiūlyti puikią kokybę, kartu sutaupydami jūsų pinigus, mes kuriame savo stiprius, tvaraus dizaino prekės ženklus „Made in Germany“. Būdami daugiau nei 1 000 000 patenkintų klientų, nuolat kuriame naujus būdus, kaip asmeniškai įgyvendinti individualius norus ir reikalavimus.

Pasitikėjimas ekspertais visame pasaulyje
daugiau nei 16 metų
elektroninės prekybos patirtis
4.3
parduotuvės įvertinimas "TrustPilot
3 MILIJONAI
žmonių pirko mūsų produktus